خرید مه ساز

امروزه از این دستگاه ها در هر سالن اجتماعات، استودیو، سالن کنسرت و … استفاده می شود. این نوع محصولات مکمل رقص نورها هستند و نور تولید شده را زیباتر می کنند. بخارسازها به خودی خود نور تولید نمی کنند.

این محصولات را دستگاه های دود مصنوعی و دستگاه های دود نیز می نامند. این محصولات دارای چندین ویژگی هستند. دستگاه 400 وات شما برای مصارف خانگی یا سالن های کوچک است. دستگاه های 3000 وات اغلب در اتاق های بسیار بزرگ استفاده می شود.

این محصولات را دستگاه های دود مصنوعی و دستگاه های دود نیز می نامند. این محصولات دارای چندین ویژگی هستند. دستگاه 400 وات شما برای مصارف خانگی یا سالن های کوچک است. دستگاه های 3000 وات اغلب در اتاق های بسیار بزرگ استفاده می شود.

خرید مه ساز

برای خرید دستگاه دودکش مجالس ذکر این نکته ضروری است که تمامی سیستم های دودزا دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشند و این دستگاه های دودزا با توجه به قدرتی که دارند به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و این کاملا بدیهی است. یعنی مه یا بخار قوی تری تولید می کند و در فضا منتشر می کند. دستگاه های مه پرقدرت نیز برای سالن های بزرگ و فضاهای باز تعبیه شده است که کاربرد بیشتری دارند. دستگاه های مه پاش 400 وات پس از 15 دقیقه آماده کار هستند و در ارتفاع 1 متری به مدت 15 دقیقه بخار تولید می کنند.

برخی از دستگاه های دودزا نیز مجهز به ال ای دی با طیف های رنگی متنوع هستند که محیط شما را جذاب می کند. دستگاه های مه شکن با توان 900 وات به این ترتیب کار می کنند که بخار تولید شده را تا ارتفاع 2 متر یا بیشتر در فضا منتشر می کند. برای کنترل این دستگاه مانند دستگاه مه شکن 400 15 دقیقه طول می کشد تا بالا بیاید و شروع به کار کند.

دستگاه مه پاش 1500 وات حتی قابلیت تعیین غلظت بخار خروجی را نیز دارد. در واقع دستگاه دودکش دارای قدرت های متعدد با امکانات فراوان می باشد که هر کدام با توجه به قدرتی که دارد دارای ظرفیت های متعدد و متنوعی می باشد که شما می توانید بر اساس بودجه و فضای خود دستگاه دودکش مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اغلب در مقالات ما، دستگاه مه شکن دستگاهی است که با افزودن مایع خاصی به مخزن شما بخار یا مه سنگین تولید می کند. برای جذابیت محیط خود می توانید از افکت های نور و EL نیز استفاده کنید. مقدار مایع مصرفی دستگاه های نبولایزر بسیار کم است و با خرید یک گالن مایع می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید و در هنگام خرید مایع نبولایزر باید دقت داشته باشید که از بهترین مایع موجود در بازار استفاده کنید. انواع با کیفیت بالا را خریداری کنید تا به دستگاه شما آسیب نرساند. برخی نیز بخار مایع را با آب مخلوط کرده و سپس آن را داخل مخزن دستگاه می ریزند که باعث آسیب به دستگاه نبولایزر و همچنین آسیب به دستگاه و کاهش پاسخگویی دستگاه می شود.

در کل باید بدانید که تجهیزات نورپردازی که در حال حاضر برای مراسم عروسی استفاده می شود بسیار زیاد است و در این بین خرید بخارساز و مه پاش به عنوان یکی از وسایل مهم برای زیباسازی فضای عروسی اهمیت زیادی پیدا کرده است. . اما باید بدانید که می توانید بهترین نوع این دستگاه را با قیمتی مناسب از سایت جام نور خریداری کنید.

امروزه خرید دستگاه مه ساز و دود زا در تشریفات مراسم عروسی و تولد، نقش بسیار پر رنگی دارد. با خرید دستگاه مه ساز می توانید شور و هیجانن مراسم عروسی را بسیار بالا ببرید. همچنین با خرید مه ساز مراسم عروسی خودتان را بسیار تشریفاتی و چشم نواز می توانید برگزار کنید. با خرید مه ساز هنگام رقص تانگو، برش کیک و غیره، یک شب رؤیایی را برای خودتان رقم بزنید. با توجه به اهمیت خرید مه ساز، در این مقاله بر آن شدیم موضوعاتی را در این خصوص ارائه دهیم.

خرید مه ساز

ساختار دستگاه مه ساز

تمامی دستگاه های مه ساز دارای سیم کشی متفاوت هستند. البته این دستگاه ها به صورت ریموت دار نیز تولید می شوند. استفاده از دستگاه های مه ساز ریموت دار، میتواند منجر به زیبایی بیشتر فضا شود. هنگام خرید مه ساز ممکن است به آن بخارساز، دودزا و یا اسموک بگویند. یکی از مهم ترین و اساسی ترین اجزا این دستگاه را یخ خشک تشکیل میدهد. یخ های خشک در دمای پایین به جامد تبدیل شده و با ترکیب شیمیایی دی اکسید کربن ، تولید می شود.
دستگاه مه ساز به طور کلی از دو قسمت تشکیل شده است. اولین قسمت، مربوط به مخزن مایع بخار است. قسمت دوم نیز متشکل از پمپ است. در قسمت دوم دود و بخار به واسطه پمپ به خارج از دستگاه هدایت می شوند.اصطلاحا پمپ دود و بخار ایجاد شده را به بیرون دستگاه پرتاب می کند.
تنها تفاوتی که انواع دستگاه های مه ساز را با یکدیگر متمایز میکند، دارا بودن LED و قدرت مه سازی و توان پرتاب دود است. دستگاه مه ساز برای کارکردن به یخ خشک نیازمند است. یخ خشک به میزان لازم در دستگاه ریخته می شود و توسط لوله به پمپ می رسد. سپس پمپ دود ایجاد شده را به بیرون دستگاه هدایت می کند.هنگام خرید مه ساز حتماً مشاوره بگیرید و روند کارکرد آن را از فروشنده بپرسید.

  جهت مشاوره و خرید انوع رقص نور مجالس با ما تماس بگیرید.

خرید دستگاه مه ساز

خرید مه ساز یکی از خرید هایی است که کسانی که تالار دارند، باید حتما انجام دهند. اگر کار تشریفات عروسی انجام میدهید، با خرید مه ساز یک شب رویایی را خلق کنید. می توانید با خرید مه ساز درکنار موسیقی و مراسم آتش بازی شبی بی نظیربرای عروس و داماد بسازید. همچنین از این دستگاه میتوانید برای تولد های خانگی نیز استفاده کنید. بسیار دیده شده است که در مراسم اهدای جوایز، سینما، تئاتر و کنسرت ها نیز این دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است.

راهنمای خرید مه ساز

با وجود انواع مختلفی از دستگاه های مه ساز موجود در بازار، تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید دشوار است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب خود در نظر داشته باشید. راهنمای خرید مه ساز عبارت اند از:

انوع دستگاه مه ساز

امروزه انواع مختلفی از دستگاه های مه ساز در بازار وجود دارد. از جمله موارد زیر هستند:

ماشین های مه ساز : این نوع ماشین های مه پاش یک ابر مه متراکم و کم ارتفاع تولید می کنند که زمین را در آغوش می گیرد. آنها برای ایجاد یک فضای ترسناک یا مرموز عالی هستند. در اینجا بهترین دستگاه های مه شکن کم ارتفاع وجود دارد.

دستگاه های یخ خشک: این دستگاه های مه شکن از یخ خشک برای ایجاد ابرهای غلیظ مه استفاده می کنند. آنها اغلب برای جلوه های ویژه در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی استفاده می شوند. در اینجا بهترین دستگاه های مه یخ خشک وجود دارد.

دستگاه های مه ساز آب: این دستگاه های مه پاش از آب برای ایجاد مه استفاده می کنند. آنها اغلب در خانه های جن زده یا مهمانی های هالووین استفاده می شوند.

دستگاه های مه پاش روغنی: این دستگاه های مه پاش از روغن برای ایجاد مه استفاده می کنند. آنها اغلب در کلوپ های شبانه یا مکان های دیگر که در آن ابر غلیظی از مه مورد نظر است استفاده می شود.

نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه مه ساز

اندازه دستگاه مه ساز

دستگاه های مه ساز در اندازه های مختلف تولید می شوند. برخی کوچک و جمع و جور هستند، در حالی که برخی دیگر بزرگ و حجیم هستند. اندازه دستگاهی که شما نیاز دارید به اندازه منطقه ای که باید مه کنید بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر به دنبال مه کردن یک اتاق کوچک هستید، یک دستگاه کوچک کافی است. اما اگر به دنبال مه آلود کردن یک اتاق بزرگ یا فضای باز هستید، به یک دستگاه بزرگتر نیاز دارید.

مخزن سیال و ظرفیت خروجی

این یکی دیگر از عوامل کلیدی است که باید در هنگام انتخاب دستگاه مه ساز در نظر بگیرید. ظرفیت مخزن سیال مقدار سیالی است که دستگاه مه می تواند در خود نگه دارد، در حالی که ظرفیت خروجی مقدار سیالی است که دستگاه می تواند در ساعت تولید کند.

این یک ملاحظه مهم است زیرا مخزن مایع و ظرفیت خروجی مه بر مقدار آب مه مورد نیاز برای استفاده، خروجی مه و میزان مه غلیظ از جمله موارد دیگر تأثیر می گذارد.

رتبه بندی قدرت

درجه قدرت یک دستگاه مه ساز میزان انرژی مصرفی آن را تعیین می کند و با چه سرعتی می تواند مایع را برای ایجاد مه گرم کند.

برای مثال، یک ماشین کم مصرف ممکن است بیشتر طول بکشد تا گرم شود و مه غلیظ کمتری تولید کند، در حالی که یک ماشین مه غلیظ قدرتمند به سرعت گرم می شود و با مایع مه بسیار کمتر مه بیشتری تولید می کند. درجه قدرت معمولاً بر حسب وات اندازه گیری می شود.

هرچه وات بیشتر باشد، دستگاه قدرتمندتر است.

پوشش

درجه بندی CFM (فوت مکعب در دقیقه) یک دستگاه مه ساز تعیین می کند که چقدر مساحت را می تواند پوشش دهد. به عنوان مثال، یک دستگاه مه شکن با درجه CFM 100 می تواند مساحت 100 فوت مربع را در یک دقیقه پوشش دهد.

هرچه امتیاز فوت مکعب در دقیقه بیشتر باشد، پوشش بیشتری از دستگاه دریافت خواهید کرد.

اگر نیاز به مه آلود کردن یک منطقه بزرگ دارید، می خواهید ماشینی بگیرید که دارای امتیاز فوت مکعب در دقیقه بالا باشد. اگر فقط به چند فوت مکعب مه نیاز دارید، امتیاز CFM کمتر کافی است.

وزن

وزن یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام انتخاب دستگاه مه ساز به آن توجه کنید. شما یک دستگاه مه ساز قابل حمل می خواهید که بتوانید به راحتی در طول جشن هالووین خود یا رویدادهای مشابه در اطراف آن حرکت کنید.

با این حال، اگر نیازی به جابجایی دستگاه مه شکن وجود نداشته باشد، ممکن است وزن آنچنان مهم نباشد. با این حال، توجه داشته باشید که بیشتر ماشین‌های مه‌گیر سنگین‌تر از همتایان سبک‌تر خود قدرتمندتر هستند.

موارد مصرف خرید مه ساز در تشریفات عروسی

با خرید مه ساز در تشریفات عروسی می توانید کارکرد آن را در موارد زیر ارزیابی کنید. این موارد به شرح زیر است:

• زمان داخل شدن عروس و داماد به باغ

همانطور که گفته شد، اگر کارتشریفات عروسی انجام میدهید و یا تالار دارید، خرید مه ساز از واجبات است. با خرید مه ساز برای باغ و یا تالار، میتوانید یک شب بسیار زیبا را برای عروس و داماد تدارک ببینید. این مورد درواقع زمانی است که عروس و داماد وارد باغ و با تالار می شوند. درواقع مقداری دستگاه مه ساز به هنگام ورود دو طرف عروس و داماد قرار میگیرند. به هنگام قدم نهادن عروس و داماد، دستگاه ها شروع به کار کردن می کنند. تصور کنید صحنه ورود عروس و داماد با مه چقدر می تواند زیبا و رؤیایی باشد.

• زمان رقص دو نفره و یا رقص تانگو توسط عروس و داماد

ممکن است عروس و داماد بخواهند رقص تانگو انجام دهند. زمانی که آهنگ شروع می شود و عروس و داماد شروع به رقصیدن می کنند، دستگاه مه ساز وارد صحنه می شود. مه ساز شروع به فواره مه می کند و صحنه را بسیار رمانتیک می کند. با خرید مه ساز هایی که در اطراف پیست رقص وجود دارند، دود به صورت حلقه ای پمپاژ می شود.

• در هنگام برش کیک عروسی

استفاده از دستگاه مه ساز به هنگام برش کیک نیز بسیار متداول است. زمانی که عروس و داماد شروع به برش کیک می کنند، حداقل 6 دستگاه مه ساز محیط ازیبا می کنند.استفاده از دستاه مه ساز در زمان برش کیک عروسی نیز متداول است. اگر برای رزرو مجلس عروسی خود به تالارها مراجعه می کنید، از خرید مه ساز توسط مدیریت تشریفات مطمئن شوید.

نکات مهم در خرید مه ساز

دستگاه های مه ساز با یا بدون ریموت ارائه می شوند. یک کنترل از راه دور به شما این امکان را می دهد که دستگاه را از فاصله دور روشن و خاموش کنید، که اگر از دستگاه مه پاش در یک منطقه بزرگ استفاده می کنید می تواند مفید باشد.

اگر به کنترل از راه دور نیاز ندارید، می توانید با انتخاب مدلی که ندارد، مقداری پول پس انداز کنید.

اگر تصمیم دارید به سراغ یک دستگاه مه ساز با کنترل از راه دور بروید، باید بین یک کنترل از راه دور سیمی و یک کنترل از راه دور بی سیم یکی را انتخاب کنید. دستگاه‌های مه‌کن کنترل از راه دور سیمی ارزان‌تر هستند، اما شما با طول سیم محدود خواهید شد.

دستگاه‌های مه‌پاشی کنترل از راه دور بی‌سیم گران‌تر هستند، اما از نظر مکانی که می‌توانید دستگاه را قرار دهید، انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه می‌دهند.

مایع مه

نوع مایعی که در دستگاه مه ساز خود استفاده می کنید نیز بر کیفیت مه تأثیر می گذارد. اکثر دستگاه های مه پاش از آبمیوه های مایع مبتنی بر آب استفاده می کنند، اما دستگاه های مه پاش روغنی نیز موجود است.

مایع مه پایه آب رایج ترین نوع مایع است و دود غیر سمی تولید می کند که به سرعت از بین می رود. مایعات مه بر پایه روغن دود غلیظ تری تولید می کنند که مدت طولانی تری در هوا باقی می ماند.

نقطه ضعف مایع مه بر پایه روغن این است که در صورت استنشاق می تواند سمی باشد، بنابراین برای استفاده در داخل خانه توصیه نمی شود.

سایر عوامل

عوامل دیگری که در انتخاب دستگاه مه شکن باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

پمپ: پمپ های دستگاه مه ساز می توانند داخلی یا خارجی باشند. پمپ های خارجی گران تر هستند، اما عملکرد بهتری دارند.

زمان گرم کردن: مدت زمانی است که طول می کشد تا دستگاه دود گرم شود و مه ایجاد کند. هر چه زمان گرم کردن کمتر باشد بهتر است.

تراکم مه: این ضخامت مه تولید شده توسط دستگاه است. هرچه مه غلیظ تر باشد، چشمگیرتر به نظر می رسد.

خروجی مه: این مقدار مه تولید شده توسط دستگاه در دقیقه است. هرچه خروجی بالاتر باشد، مه بیشتری خواهید داشت.

اجزای آب مه: همانطور که قبلا ذکر شد، اکثر دستگاه های مه ساز از مایع مبتنی بر آب استفاده می کنند. با این حال، برخی از آب مه همچنین حاوی گلیکول یا پروپیلن گلیکول هستند. این مواد به تولید مه غلیظ تر کمک می کنند.

اثر مه: اگر می‌خواهید جلوه مه کم را داشته باشید، باید دستگاه مه‌ ساز را انتخاب کنید که دارای نازل کم ارتفاع باشد. برخی از ماشین های مه شکن نیز دارای چراغ های LED داخلی هستند که یک نمایش نوری چشمگیر ایجاد می کنند.

نیازهای آب مه: اینکه دستگاه به چه مقدار آب مه نیاز دارد به اندازه مخزن و خروجی دستگاه بستگی دارد. اگر برای مدت طولانی از دستگاه استفاده می کنید، باید یک دستگاه مه ساز با مخزن بزرگ تهیه کنید.

کلام پایانی

در این مقاله موضوعات مختلفی را در مورد خرید مه ساز و کاربرد های آن مورد بررسی قرار دادیم. به طور کلی با خرید مه ساز می توانید مراسم های خود را رویایی و رمانتیک کنید. این دستگاه در مراسم های عروسی، تولد، اهدا جوایز، سینما، کنسرت ها و غیره کاربرد دارد. تنها تفاوت دستگاه های مه ساز در LED و قدرت مه سازی است. توصیه می شود هنگام مراجعه به تالار برای رزرو عروسی، از وجود دستگاه مه ساز اطمینان حاصل کنید. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد و با خواند این مطالب، بتوانید بهترین دستگاه مه ساز را تهیه کنید.

نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

مه ساز مجالس 400 وات

مه ساز مجالس 400 وات یا بخار ساز 400 وات مه ساز مجالس 400 وات مه ساز مجالس بخار ساز

مه ساز مجالس 900 وات

مه ساز مجالس یا دستگاه بخار ساز مه ساز ۹۰۰ وات ,مه ساز مجالس , دستگاه بخار ساز , دود

دستگاه بخار ساز 400 وات

دستگاه بخار ساز 400 وات دو ریموته بدون led دستگاه بخار ساز 400 وات که به دستگاه اسموک یه مه

دستگاه مه سنگین 3000 وات

دستگاه مه سنگین یا دستگاه ابر ساز مجالس

دستگاه ابر ساز مجالس یا دستگاه مه سنگین

دستگاههای مه ساز به دو دسته کلی مه ساز معمولی و دستگاه ابر ساز تقسیم بندی می شود.

که دستگاه های ابر ساز نیز به دو دسته مه سنگین با مایع مه سنگین و مه سنگین با یخ خشک نیز تقسیم بندی می شوند.

دستگاه های ابر ساز که با یخ خشک کار می کنند مدل قدیمی تر بوده .

اما مدل های جدید با مایع ابر ساز کار می کنند و نیازی به یخ شکن ندارند.

که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند.

از معایب دستگاه های ابر ساز قدیمی که با یخ خشک کار می کنند می توان به سختی استفاده از آنها و سخت بودن نگهداری و تهیه یخ خشک اشاره کرد.

تنها مزیت دستگاه های ابر ساز قدیمی که با یخ خشک کار می کنند می توان به ارزان تر بودن آنها اشاره کرد.

اما از مزایای دستگاه‌های ابر ساز که با مایع مه سنگین کار می کنند می توان به راحتی استفاده از آنها و نگهداری بسیار راحت تر مایع ابر ساز اشاره کرد.

دستگاه بخار ساز 1500 وات عمودی

دستگاه بخار ساز 1500 وات عمودی مجهز به ال ای دی فولکالر و پورت dmx.

یکی از محصولات محبوب در گروه دستگاه های مه ساز مجالس دستگاه بخار عمودی 1500 وات میباشد.

یکی از کاربردهای اصلی دستگاه بخار عمودی استفاده در کنسرت ها میباشد.

وجود پورت dmx در این دستگاه مه ساز عمودی نورپردازان را قادر میسازد تا با استفاده از نرم افزار یا دستگاه dmx به این دستگاه دودزا عمودی فرمان دهند.

یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه اسموک عمودی وجود ال ای دی بر روی این دستگاه میباشد .

هم زمان شدن خروج بخار از دستگاه و روشن شدن این ال ای دی ها جلوه بسیار جذابی به صحنه میدهد.

دستگاه بخار ساز 1500 وات

دستگاه بخار ساز 1500 وات دستگاه دود ساز دستگاه اسموک

بخار ساز ها یا مه ساز ها یکی از اصلی ترین اجزای لوازم رقص نور و سیستم های نورپردازی میباشند .

بدون استفاده از دستگاه دود ساز هیچ یک از لوازم رقص نور خط نوری از خود نشان نمیدهند.

دستگاه بخار ساز نام های مختلفی در بازار دارد و برخی از مشتریان به این دستگاه :دستگاه مه ساز مجالس , دستگاه دود ساز , دستگاه دود مصنوعی و یا دستگاه اسموک میگویند .

دستگاه مه ساز مجالس در توان های مختلفی ساخته میشوند .

که کوچکترین آنها دستگاه دود ساز 400 وات میباشد .

تفنگ co2

یکی از تجهیزات جدید که به تازگی به سبد محصولات لوازم رقص نور اضافه شده است تفنگ co2 میباشد که در بین دیجی ها بسیار محبوب میباشد.

این گان به وسیله یک شلنگ فشار قوی مخصوص به کپسول co2 متصل میشود .

در قسمت جلویی این تفنگ چند عدد ال ای دی وجود دارد که وقتی ماشه تفنگ را فشار میدهید

همزمان با خروح گاز co2 این ال ای دی ها روشن میشود و جلوه خاصی به صحنه میدهد.